Tuesday, August 4, 2009

وقتی که بچه بودم

بعضی از آهنگ ها ، همیشه ماندگارند و بعضی از خواننده ها هم همیشه با صداشون آرامش دهنده . من نمی خوام راجع به موزیک و آهنگ های جدید اظهار نظر کنم. ولی خوبه وقتی به یه آهنگ گوش می کنیم به معنیش بیشتر توجه کنیم .نه مثل بعضی موزیک های امروز ، خالی از معنی و محتوا . یکی از خواننده هایی که تمام کاراشو دوست دارم " فرهاد " و یکی از بهترین شعرهاش ، وقتی که بچه بودم ...

وقتی که بچه بودم

وقتی که بچه بودم

پرواز یک بادبادک میبردت از بام های سحرخیزی پلک تا نارنجزاران خورشید

وقتی که بچه بودم

خوبی زنی بود که بوی سیگار می داد و اشک های درشتش از پشت عینک با قرآن می آمیخت

آآآآه آن روزهای رنگین ، آآه آن روزهای کوتاه

وقتی که بچه بودم

آب وزمین و هوا بیشتر بود و جیرجیرک ، شب ها در خاموشی ماه آواز می خواند

وقتی که بچه بودم

در هر هزاران و یک شب، یک قصه بس بود تا خواب و بیداری خوابناکت سرشار باشد

آآآآه آن روزهای رنگین ، آآه آن روزهای کوتاه

آآآآه آن روزهای رنگین ، آآه آن فاصله های کوتاه

آن روزها، آدم بزرگ ها و زاغ های فراغ اینسان فراوان نبودند

وقتی که بچه بودم

مردم نبودند

آن روزها وقتی که من بچه بودم ، غم بود ، اماا

آن روزها، آدم بزرگ ها و زاغ های فراغ اینسان فراوان نبودند

وقتی که بچه بودم

مردم نبودند

آن روزها وقتی که من بچه بودم ، غم بود

، اماااااااا کم بود


آلبوم "برف " فرهادو می تونین از سایت

http://www.asheghane.blogspot.com/ دانلود کنید .



2 comments:

خجسته said...

سلام عزیزم

شاید آهنگ های خوب دیگر از بین رفته باشه.مزسی از این شعر قشنگ

atefe said...

salam sarah joni.vaghean in ahang yeki az behtarinaye farhade.kheili ziad gashanghe.entekhabat hamishe alie.