Friday, June 26, 2009

No villain is worse than a traitor who betrays his country.


تصویر یکی از اغتشاش گران، لطفاً شناسایی کنید!!

یه آهنگی T.I با Justin timberlake خونده که اسمش dead and gone که این روزها به عنوان یکی از آهنگ های برتر مطرحه. قسمت آخر این شعر میگه :

I turn my head to the east
I don't see nobody by my side
I turn my head to the west
still nobody in sight
So I turn my head to the north,
swallow that pill
that they call pride
The old me is dead and gone,
the new me will be alright


که دقیقاً داره این دولتو توصیف می کنه : سرم را به شرق چرخوندم ، کسی را در کنارم ندیم، سرم را به غرب چرخوندم ، هنوزم کسی دیده نمیشه . پس سرم را رو به شمال کردم و قرصی که بقیه می گفتند غرور هستشو قورت دادم . حالا من ِ قدیمی مرده و رفته و من ِ جدید حاضره . البته با این تفاوت که این دولت قصد نداره خودشو تغییر بده ، در نتیجه من های جامعه قصد این تغییر را دارند. وامیدوارم هر چه زودتر این تغییرات را در جامعه ببینیم.

Thursday, June 4, 2009

موزه سینما




خیلی وقتا آدم دوست داره یه جا هایی بره که که تاریخ براش دوره بشه البته تاریخ نه به اون شکلی که تو کتابا گفته شده، به صورت ملموس و قابل درک.

من و عاطفه هم چند وقتیه که به بعضی از موزه ها می ریم که یکی از موزه های که به تازگی رفتیم، موزه سینما بود . که واقعا ً جالب بود . یه جورایی دید آدمو به سینما باز می کرد . عمارتشم که حرف نداشت خیلیییی قشنگ بود. موزه سینمای ایران ، با هدف گرد آوری ، ثبت و حفظ آثار میراث سینمای ایران، در سال 1373 پا گرفته و در سال 1381 در مکان فعلی خود یعنی عمارت تاریخی باغ فردوس بازگشایی شده . این موزه خیلی باحال بود . از اولین فیلمو کارگردانو فیلمبردار گرفته تا جایزه های برتر سینمایی مثل کن ، برلین ، لوکارنو و... که ازبین همه جایزه ها جایزه های عباس کیا رستمی خیلی خوب بودن مخصو صا ً نخل طلایش که از جشنواره کن گرفته بود . ولی از همه قشنگترش عروسکهایی بود که توی این موزه بودو آدمو به حال وهوای بچگیش می برد . عروسک هایی مثل مخمل، جوجه ی خونه مادربزرگه ، کلاه قرمزی ، خاله قورباغه و.... . وااااااااااااای خیلی خوب بود.امیدوارم شما هم فرصت کنید وبرید .